Au apărut numerele 19, 20 şi 21 din publicaţia ,,Învierea". Aşa cum am fost obişnuiţi putem regăsi articole interesante. O radiografie a vieţii monahale o realizează Arhim. Simeon Stana, exarhul mănăstirilor din Arhiepiscopia Timişoarei, Viaţa monahală timişeană (nr. 19, p. 2). Un studiu deosebit de interesant ca temă propusă, Bisericile surori ale catedralei din Timişoara (nr. 20, p. 2) îl realizează P. On. Păr. drd. Marius Florescu. Din lectura acestuia putem observa asemănări arhitectonice între catedrala din Timişoara şi alte două biserici: biserica Sfântul Spiridon - ,,Spirea Veche" lucrată în 1921 de acelaşi arhitect ca în cazul catedralei mitropolitane din Timişoara , Ion D. Traianescu: ,,...un plan bazilical în cruce greacă înscrisă, delimitat de stâlpi puternici din beton armat, cu secţiunea de cca. 1 metru, iar absidele laterale erau de plan rectangular. Alţi stâlpi din beton armat descriau planul masivului turn-clopotniţă cu foişor, aflat în capătul vestic al bisericii, deasupra intrării. Între toţi aceşti stâlpi erau mari panouri din cărămidă masivă, întreaga structură fiind acoperită la exterior cu cărămidă aparentă smălţuită". (p. 2). Biserica a rezistat până la 27 aprilie 1984 când a fost demolată pentru ridicarea ,,Casei Poporului".
O altă biserică soră este biserica ,,Belvedere" din Bucureşti care a fost ridicată între anii 1934-1940 după planurile aceluiaşi arhitect.
Din suplimentul foii ,,Învierea", ,,Stânca vieţii", editat de Asociaţia ,,Oastea Domnului" din Timişoara am reţinut articolul Specificul Oastei Domnului semnat de Sorin Eusebiu Ciceo din care aflăm că mişcarea mai sus pomenită e o mişcare de renaştere spirituală care ,,...a avut şi a trăit întru totul învăţăturile Bisericii în care şi pentru care s-a născut, neschimbând nimic din aceste învăţături". (nr. 5, p. 1).
Publicaţiile se regăsec la biblioteca parohială şi la biserica parohială.